السبت، ديسمبر 16، 2006

هيثم صديقى اللى عرفته من سنتين و كأنى عرفته من و انا ف بطن امى
هيثم اللى خرجنى من حته كده مالهاش لزمه فى الدنيا و فتح لى أبواب الأمل
هيثم اللى لحن لى خمس أغانى و كأنهم خمس وردات فى عمرى
هيثم اللى قاعد جنبى دلوقتى و مش بخليه يقرا البوست ده عشان مايتكسفش من كلامى عليه
هيثم عنده حفله فى ساقية الصاوى لأول مره و مش الأخيره بإذن الله يوم 23-12-2006
الساعه 8 مساءا
ملحوظه : شكرا لحبايبنا ساسو و مورو و مورجن و آدم .. بحبكوا قوى

هناك 10 تعليقات:

مـحـمـد مـفـيـد يقول...

محمد حبيبي
الواحدممكن يكون يعرف ناس من زمان بس مش بيحس بيهم وممكن يعرف ناس من فتره قليله ويحس انهم كل شي في حياتهم ويعرف من زمان
والله هيثم انسان مش يتحب ده يدخل القلب علي طول
ادام الله نعم الحب والتواصل بيننا

saso يقول...

طيب انت بقالك مع هيثم سنتين..احنا نعرفكم يادوب من شهور بس حسينا اننا اخوات بجد وكاننا نعرف بعض من زمان
يارب اعرف اجي الحفلة واشوف هيثم واشوفك..مممم واشوف ادم بالمرة
:D

moro يقول...

ازيك يا محمد عامل اه و يا ترى عاملت اهه فى المسرحية بتاعتك إن شاء الله نحاول نجى انا و ساسو و شيرى بس انتم عارفهم بياعين

يا مصر اكتب إليكي رسائلي يقول...

يسرني ان اتقدم بخالص التهاني وأطيب التمنيات بمناسبة عيد الأضحى المبارك اعادة الله علينا وعليكم بالخير واليمن والبركات ، وكل عام وانتم والأسرة الكريمة بخير

admelmasry يقول...

بس انا اكميد بحبك اكتر


لو مش مصدق تعالي نقيس .. والمية تكدب الغطاس يا حلو



انا مش عارف اوصف حالتي بعد الحفلة
الله يخرب بيتكوا نفر نفر

انا ابويا فكرني شارب حشيش وانا داخل البيت

saso يقول...

كل سنة وانت طيب يا محمد
:)

moro يقول...

كل سنة و انت طيب انت و هيثم و يارب تفضلوا على طول مع بعض

Unknown يقول...

كل سنة وانت طيب
جاءنا نبأ نجاح هيثم
الف مبروك
تحياتى

moro يقول...

انا جاية بس اسلم و اقولك عامل ايه

Yasmine Adel Fouad يقول...

الحفله كانت عامله ايه بقى
احكيلنا و سمعنها
لو عندك لينكات للاغانى نزلها